2016. november 1., kedd

Ön dönt: panaszkodik vagy megold...

Feleim,
amikor meghallgatom azt a devizahiteles embert, aki hozzám fordul, mindig azt akarom eldönteni először, hogy miért is fordult hozzám.
Panaszkodik vagy megoldást keres. Nem nehéz eldöntenem.
Ha panaszkodik, meghallgatom. Beszél, beszél, de nem teszi fel a 20 Forintos kérdést.
Hogy mi a megoldás?
Ha megoldást keres, akkor először beszél, aztán kérdez. Valahogyan megkérdezi azt, mi a megoldás, hogyan tudunk segíteni. Aztán megyünk tovább. Mit kell tennie, mennyibe kerül, mi a valószínűsége hogy sikerül. Aztán dönt. Igen vagy nem. Innen tudom, hogy ő már abban a fázisban van, aki meg akarja oldani a problémáját. Neki tudunk segíteni.
devizahitelfelszamolas@gmail.com      20 9473 626

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Megjegyzés: Megjegyzéseket csak a blog tagjai írhatnak a blogba.